Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Klachten

Heb je een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. 

Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht binnen 48 uur via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Na deze 48 uur kunnen wij jouw klacht niet meer in behandeling nemen. 
Mocht je geen e-mail willen sturen kun je jouw klacht via de reguliere post en/of telefonisch indienen.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Houthandel Bos Amersfoort
Amersfoortsestraat 23A
3821 CA Amersfoort
033-3036582
[email protected]
          
Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Houthandel Bos Amersfoort bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »