Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Verzenden & retourneren

Bezorgservice

Houthandel Bos heeft de bezorging van uw bestelling in eigen beheer. Hierdoor zijn wij zeer flexibel en kunnen wij op korte termijn leveren. Wij hebben 95% van onze producten op voorraad. Indien niet voorradig is dit binnen enkele dagen aanwezig in onze vestiging te Amersfoort.

Bezorgkosten

Houthandel Bos hanteert voor de bezorging van uw bestelling variabele tarieven:

Ons standaard bezorgtarief (incl. BTW) is 30,00 euro + 0,25 euro per KM gerekend vanaf de Amersfoortsestraat 23 te Amersfoort (heen en terug). Bij het bestellen rekent de calculator de verzendkosten automatisch uit nadat het verzendadres is ingevuld.

Afhalen

Bij het plaatsen van een bestelling kunt u aangeven of u de bestelling wilt laten bezorgen of dat u de bestelling af komt halen in Amersfoort. 

-    Heeft u de bestelling al betaald? Wij nemen contact met u op om een afhaalmoment in te plannen. Wij zorgen dan dat uw bestelling klaarligt voor u. 
-    Heeft u gekozen voor betalen bij afhalen (pinnen/ contant)? Dan pakken wij de bestelling voor u als u de bestelling komt afhalen. Let wel op, dit kan veel tijd in beslag nemen. 

 U kunt uw bestelling afhalen binnen onze openingstijden.

Openingstijden:

Maandag  08:00 - 17:00
Dinsdag  08:00 - 17:00
Woensdag  08:00 - 17:00
Donderdag  08:00 - 17:00
Vrijdag  08:00 - 17:00
Zaterdag  08:00 - 15:30


Op zon- en feestdagen zijn wij gesloten.

Hoe werkt de bezorging?

-    Nadat u de bestelling heeft geplaatst dan krijgt u van ons een bevestigingsmail.
-    Betaal bij voorkeur met IDEAL voor een snellere levering van uw bestelling en geen betaalkosten. Zorg in geval van vooruitbetaling per bank dat uw order tijdig binnen is bij ons, onder vermelding van het ordernummer. Let op, na ontvangst van uw vooruitbetaling, nemen wij de order in behandeling.
-    Zorg dat u bereikbaar bent op het door u gegeven telefoonnummer. 
-    Wij zullen telefonisch contact met u opnemen om een bezorgmoment in te plannen.
-    Een dag van te voren wordt het tijdstip van bezorging doorgegeven door onze planner.
-    Wij leveren de bestelling tot aan de stoep. heeft u een voorkeur dat de bestelling op een andere plek gelost moet worden, dan dient u dit ter plekke met de chauffeur te overleggen. Eventuele schades etc. die hierdoor uit ontstaan is op uw eigen risico. 
-    Indien er bij het afleveradres een milieu zone geldt m.b.t. uitstoot van uitlaatgassen dan moet u dit vooraf laten weten. Wij passen het transport hierop aan.
-    Indien uw bestelling afgeleverd moet worden op de Waddeneilanden dan leveren wij tot aan de veerboot. Indien mogelijk kunt u de bestelling tegen een nog te bepalen meerprijs aan huis geleverd krijgen.
-    U controleert samen met de chauffeur de bestelling. Is de bestelling compleet, dan tekent u hiervoor. U bent hierna zelf verantwoordelijk voor de bestelling.  
-    Indien u niet in staat bent om de goederen zelf in ontvangst te nemen, dan wordt hierbij aangenomen dat de levering akkoord is, evt. reclamatie binnen 48 uur.

Geen notitie laten maken?

Nadat u heeft getekend bent u zelf verantwoordelijk voor uw zending. Indien u verzuimd heeft een notitie te laten maken op de afteken bon en later alsnog een beschadiging ontdekt valt dit onder uw eigen verantwoordelijkheid. 


Retourneren

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Houthandel Bos, Amersfoortsestraat 23a, 3821 CA Amersfoort - Nederland, [email protected], Telefoon: + 31 033-3036582) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. 

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van de terugzending komen voor uw rekening..

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

- volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
- producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben;
- producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
- producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken;



Heeft u een klacht?

Wij betreuren het als u niet tevreden bent. Echter, hierdoor treft u om dit kenbaar te maken.
-    Als u niet tevreden bent vragen wij u ons een e-mail te sturen naar [email protected]
-    Uw klacht moet binnen 48 uur nadat u uw bestelling heeft ontvangen, volledig met meerdere foto's en een duidelijke omschreven worden ingediend per           e-mail. Na deze 48 uur kunnen wij uw klacht niet meer in behandeling nemen.
-    Vermeld daarbij altijd of de beschadiging aan de buitenzijde zichtbaar was en en of u hier een notitie heeft laten maken op de afteken bon. Indien een transportschade laten wordt gemeld, kan dit echter niet worden verhaald op de transporteur.