• Grote voorraad
  • Afhalen in Amersfoort
  • Deskundig advies

Verzenden & retourneren

Bezorgservice

Houthandel Bos heeft de bezorging van uw bestelling in eigen beheer. Hierdoor zijn wij zeer flexibel en kunnen wij op korte termijn leveren. Wij hebben 95% van onze producten op voorraad. Indien niet voorradig is dit binnen enkele dagen aanwezig in onze vestiging te Amersfoort.

Bezorgkosten

Houthandel Bos hanteert voor de bezorging van uw bestelling variabele tarieven:

Ons standaardbezorgtarief (incl. BTW) is 19,95 euro + 0,25 euro per KM gerekend vanaf de Amersfoortsestraat 23 te Amersfoort (heen en terug). Bij het bestellen rekent de calculator de verzendkosten automatisch uit nadat het verzendadres is ingevuld.

Afhalen

Bij het plaatsen van een bestelling kunt u aangeven of u de bestelling wilt laten bezorgen of dat u de bestelling af komt halen in Amersfoort. 

-    Heeft u de bestelling al betaald? Wij nemen contact met u op om een afhaalmoment in te plannen. Wij zorgen dan dat uw bestelling klaarligt voor u. 
-    Heeft u gekozen voor betalen bij afhalen (pinnen/ contant)? Dan pakken wij de bestelling voor u als u de bestelling komt afhalen. Let wel op, dit kan veel tijd in beslag nemen. 

 U kunt uw bestelling afhalen binnen onze openingstijden.

Openingstijden:

Maandag  08:00 - 17:00
Dinsdag  08:00 - 17:00
Woensdag  08:00 - 17:00
Donderdag  08:00 - 17:00
Vrijdag  08:00 - 17:00
Zaterdag  08:00 - 16:00


Op zon- en feestdagen zijn wij gesloten.

Hoe werkt de bezorging?

-    Nadat u de bestelling heeft geplaatst dan krijgt u van ons een bevestigingsmail.
-    Betaal bij voorkeur met IDEAL voor een snellere levering van uw bestelling en geen betaalkosten. Zorg in geval van vooruitbetaling per bank dat uw order tijdig binnen is bij ons,         onder vermelding van het ordernummer. Let op, na ontvangst van uw vooruitbetaling, nemen wij de order in behandeling.
-    Zorg dat u bereikbaar bent op het door u gegeven telefoonnummer. 
-    Wij zullen telefonisch contact met u opnemen om een bezorgmoment in te plannen.
-    Een dag van te voren wordt het tijdstip van bezorging doorgegeven door onze planner.
-    Wij leveren de bestelling tot aan de stoep. heeft u een voorkeur dat de bestelling op een andere plek gelost moet worden, dan dient u dit ter plekke met de chauffeur te overleggen.       Eventuele schades etc. die hierdoor uit ontstaan is op uw eigen risico. 
-    Indien er bij het afleveradres een milieuzone geldt m.b.t. uitstoot van uitlaatgassen dan moet u dit vooraf laten weten. Wij passen het transport hierop aan.
-    Indien uw bestelling afgeleverd moet worden op de Waddeneilanden dan leveren wij tot aan de veerboot. Indien mogelijk kunt u de bestelling tegen een nog te bepalen meerprijs         aan huis geleverd krijgen.
-    U controleert samen met de chauffeur de bestelling. Is de bestelling compleet, dan tekent u hiervoor. U bent hierna zelf verantwoordelijk voor de bestelling.  
-    Indien u niet in staat bent om de goederen zelf in ontvangst te nemen, dan wordt hierbij aangenomen dat de levering akkoord is, evt. reclamatie binnen 48 uur.

Geen notitie laten maken?

Nadat u heeft getekend bent u zelf verantwoordelijk voor uw zending. Indien u verzuimd heeft een notitie te laten maken op de aftekenbon en later alsnog een beschadiging ontdekt valt dit onder uw eigen verantwoordelijkheid. 


Retourneren

-    Producten kunnen binnen 14 dagen retour of geruild in overleg mits ze niet speciaal voor u besteld of aangepast zijn.
-    Producten dienen in complete verpakking terug gestuurd te worden. 
-    Producten die géén zonlicht hebben gehad en droog zijn bewaard, kunnen retour.
-    Producten die in de regen hebben gelegen en/ of vies zijn (denk hierbij aan zand/ modder) kunnen wij niet retour nemen.
-    U draagt zelf zorg voor de kosten en het risico van de retourzending.
-    Het geretourneerde product zal door ons worden beoordeeld waarna u op de hoogte wordt gesteld van de afhandeling. Binnen 14 dagen wordt het bedrag overmaakt op uw                   bankrekening

Heeft u een klacht?

Wij betreuren het als u niet tevreden bent. Echter, hierdoor treft u om dit kenbaar te maken.
-    Als u niet tevreden bent vragen wij u ons een e-mail te sturen naar info@bos-hout.nl.
-    Uw klacht moet binnen 48 uur nadat u uw bestelling heeft ontvangen, volledig met meerdere foto's en een duidelijke omschreven worden ingediend per e-mail. Na deze 48 uur               kunnen wij uw klacht niet meer in behandeling nemen.
-    Vermeld daarbij altijd of de beschadiging aan de buitenzijde zichtbaar was en en of u hier een notitie heeft laten maken op de aftekenbon. Indien een transportschade laten wordt           gemeld, kan dit echter niet worden verhaald op de transporteur.